Woo.

HEJ.

Eftersom att jag nyligen klippt mig möter jag nu härliga problem med att "FIXA" mig så att det blir som jag vill att det ska vara.


Woo.


Det ska alltså vara som på bilden ovan, och nu tror jag att jag har lyckats.


Men skit i det.

DET
viktiga är i själva verket någonting annat, och det är FRAMTIDEN. FRAMTIDEN HÅLLER PÅ ATT ÖPPNA SIG. Konstant, visserligen, men ändå. När framtiden har öppnat sig vet jag inte vad fan som händer, men det spelar ingen roll, det är processen som är intreSHAnt. Till exempel, nu för tiden:
Betyg, helt okej. Cambridge CAE-prov, det verkade gå bra.
Kom in på skola. Wo. Norra konstskolan? Ja, något.
Sen? HM.

Jag vill ha en dator och börja kunna göra musik igen, det tog bara stopp efter skolan pga bristande hårdvara hemma. Ack och ve.


För övrigt så...

SORG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback